Orijinalini görmek için tıklayınız : Alfabeye Göre Karakterinizi Yazın ...
YAĞMURR
09-02-2008, 08:18 PM
arkadaşlar bu oyunda alfabeye göre karakterinize uygun kelime yazacaksınız.
Mesela:A harfinden...alçakgönüllüyüm
Sıradaki B harfiyle kendini anlatan bir kelime bulacak....
YAĞMURR
09-02-2008, 08:20 PM
Bakımlıyımdır..
kamiloglu
09-02-2008, 08:32 PM
cesurum...
Düşünceliyim... :)
BeYaZ_KeLeBeK
09-02-2008, 09:54 PM
evhamlıyım:o
YAĞMURR
09-02-2008, 10:09 PM
fedekarım...
birmelek
09-02-2008, 11:42 PM
Güzelimmmmmm :p
BeYaZ_KeLeBeK
09-02-2008, 11:50 PM
Güzelimmmmmm :p
güzelsin tabiiii;)
eee ğ den yok...:D
hoyratım:p
Gümüş
10-02-2008, 11:46 AM
ılımlıyım,inceyim,:o:)
atomcekirdegi
10-02-2008, 12:42 PM
Jurnalci değilim :)
başka bişey aklıma gelmedi :))
kamiloglu
10-02-2008, 02:06 PM
asabiyim,
kompleksliyim
ekşi sözlük yazarıyım:D
YAĞMURR
10-02-2008, 05:14 PM
laf dinlerim..
BeYaZ_KeLeBeK
10-02-2008, 05:17 PM
merhametliyim...
atomcekirdegi
10-02-2008, 07:11 PM
Nezaketliyim(naziğim)
birmelek
10-02-2008, 08:47 PM
Oturaklıyım..
YAĞMURR
10-02-2008, 11:37 PM
önderlik yapabirim bildiğim bir konuysa eğer..
kamiloglu
10-02-2008, 11:39 PM
Plansız yaşarım...
YAĞMURR
11-02-2008, 12:12 AM
R harfini söylemem:)
mavigece
11-02-2008, 12:26 AM
R harfini söylemem:)
peki R harfini geçiyoruz...:)( ama ben yine de merak ettim ):D
sessizim,sakinim...:p
kamiloglu
11-02-2008, 04:39 AM
şanssızım...........
keşiş
11-02-2008, 08:54 AM
Tutumluyum.
mavigece
11-02-2008, 12:04 PM
umutluyum...
kamiloglu
11-02-2008, 03:11 PM
üşengeçim...
turkuaz
11-02-2008, 04:39 PM
vahimim :D
birmelek
12-02-2008, 10:47 AM
Zarifimmm :p
eeeeee bundan sonrası n'olacak alfabe başa mı dönecek? :) :o :p
hercaii
12-02-2008, 06:57 PM
Eeee başamı döndük yani..:) neyse Alımlıyım..:p
atomcekirdegi
12-02-2008, 08:08 PM
Büyüğüm :) :D:p
kamiloglu
12-02-2008, 11:58 PM
cimri değilim
Nefertiti
13-02-2008, 12:04 AM
Düsturluyum....
turkuaz
18-02-2008, 05:18 PM
eğlenceliyim:):D
YAĞMURR
18-02-2008, 09:01 PM
fedakarımdır
kamiloglu
18-02-2008, 09:06 PM
gencim:cool:
birmelek
18-02-2008, 09:25 PM
Hastayımm :o :(
maviyesil
18-02-2008, 09:32 PM
Izdıraplıyım
YAĞMURR
19-02-2008, 03:06 PM
ince elerim sık dokurum her konuyu
birmelek
19-02-2008, 06:01 PM
Jiletgibiyim :D
YAĞMURR
21-02-2008, 09:14 PM
kararlıyımdır
atomcekirdegi
21-02-2008, 09:31 PM
Mağrurum..
Nazlıyım ve naziğim var mı ötesi... :D
Gümüş
22-02-2008, 05:39 PM
onurluyum,ölümlüyüm:D
pozitif düşünceliyim...(genelde :D )
birmelek
25-02-2008, 04:09 PM
Özgürüm..(genel olarak)
pozitif düşünceliyim...(genelde :D )
millet alfabemiz karışmış yahu... ;) :)
Rosalie
25-02-2008, 05:06 PM
Karışığım.... :D
mmontessori
22-12-2008, 10:33 AM
karışık meyve kokteyliyim
mmontessori
22-12-2008, 11:04 AM
karışık meyve kokteyliyim
k den devam edin
_ZeuS
22-12-2008, 04:15 PM
hem korkusuzum hem korkağım
böcük
27-12-2008, 12:53 AM
ya düşün düşün l ile başlayan bi özelliğimi bulamıyorum:D bazen "Leyla "oluyorum o olabilr belki:D
harmonyy
25-04-2009, 12:34 AM
-Z- diyeyim oyun devam etsin ....
hoyrat
25-04-2009, 12:36 AM
zeki desem çok mu ukala olurum :D :D zevkli diyim bari :)
-S-
harmonyy
25-04-2009, 12:55 AM
sinirliyim ..
-k-
seceem
25-04-2009, 12:05 PM
Kaprisliyim:)
F?
pınar ayça
25-04-2009, 12:39 PM
fedakarım
g..
ikra``
25-04-2009, 11:15 PM
Guvenilirim....
-H-
hoyrat
25-04-2009, 11:16 PM
hoyratım :D :D
-m-
harmonyy
26-04-2009, 12:16 AM
meraklıyım ..
-d-
barafranga
26-04-2009, 05:57 PM
harfi kaçırdım ben yaf:)kumralım diyeyim bari:)
therapi25
27-04-2009, 11:52 AM
leylası garip etmiş bir mecnunum.... :D
Selina
12-05-2009, 02:48 AM
Nankör degilmimdir
goodnews
12-05-2009, 05:39 PM
oyunbozanım kimi zaman..
Selina
12-05-2009, 07:04 PM
Pozitif degilim
dipsizkuyu
12-05-2009, 11:42 PM
geleceği görürüm. (çok iyi fal bakarım aramızda kalsın).:)
harmonyy
12-05-2009, 11:50 PM
Hırslıyım ....
hayat_26
14-06-2009, 01:49 AM
K= KuRNaZıM:D:D:cool:
Ex mi Amor
14-06-2009, 07:00 PM
Latifim:D:D
chenn
14-06-2009, 08:10 PM
mantıklı olmaya çalışıyorum hep
Ex mi Amor
14-06-2009, 08:17 PM
Renkli bi kşiliğim var:Drenkliyim yani
olasılıksız
15-06-2009, 12:07 AM
saçmayım....
g1z4y
15-06-2009, 12:01 PM
sevimliyim...:p
canca
15-06-2009, 12:44 PM
Şuurluyum.
g1z4y
15-06-2009, 12:45 PM
tahammülsüzüm...:p
canca
15-06-2009, 01:14 PM
Umutluyum,hem de çoğu zaman.
Ex mi Amor
15-06-2009, 01:39 PM
Ümitliyim herzaman herşeye hemde;)
canca
15-06-2009, 07:26 PM
Vesveseli insanları sevmem,vesveseyi de sevmem.
olasılıksız
25-06-2009, 02:22 PM
yorgunum.....
Happy_Time
25-06-2009, 02:51 PM
ZeKiYiM :)
sibel
26-06-2009, 12:31 AM
sempatigim ama bazen hic cekilmez oluyorum
Şefkatliyimm(bazen gereğinden fazlaaaaaaaaa...) :rolleyes:
birmelek
14-07-2009, 03:11 PM
Titizimm...abartıyorum bazen.
Utangacııımmmm :p (bazen :D)
ebru hanım
14-07-2009, 03:19 PM
üzüntülüyüm
plüton
14-07-2009, 07:38 PM
Vazgeçmeyi bilmeyen biriyim! :)
YAĞMURR
14-07-2009, 09:51 PM
yalanı sevmem..
sevdenur
14-07-2009, 10:10 PM
Z.. deliyim:o
YAĞMURR
14-07-2009, 10:14 PM
arı gibi çalışkanım
paradox
14-07-2009, 10:31 PM
Bagislayicimdir...
birmelek
14-07-2009, 11:00 PM
Hem cimriyim hem cömertim..kişisine göre değişiyor. ;)
sevdenur
15-07-2009, 11:08 AM
neşeli :):)
:)ç harfi ile başlaması lazımdı. Neyse ben söyleyim onuda, çok çılgın bir insanımdır.
YAĞMURR
15-07-2009, 11:43 AM
duygusalım...
..yaqızZz..
15-07-2009, 05:21 PM
Enteresan...:D
Minnie
15-12-2010, 11:06 PM
gayet sabırlıyım :)
nursel
16-12-2010, 12:25 AM
Şıklığa önem veririrm.
burcuburcu
17-12-2010, 12:43 PM
H...hazırcevap..
gülenay
17-12-2010, 02:49 PM
ısrarcıyım:)
plüton
17-12-2010, 02:52 PM
iyi niyetliyim. :)
burcuburcu
17-12-2010, 03:09 PM
En zoru bu harf,,,Bakiiiiimmm..
Yerinde yapılan jestler hoşuma gider.Jest dediğin zaten yerinde yapılır:) Neyse işte:)
IDDQD
17-12-2010, 04:34 PM
konuşmam pek. her ne kadar bazılarına inandıramasam da...
burcuburcu
18-12-2010, 07:29 PM
Lafımı esirgemem.
dipsizkuyu
19-12-2010, 02:32 PM
malesef kelimesinin bana kullanılmaması için önceden bu olasılığı ortadan kaldırırım ?
sugibi
19-12-2010, 07:22 PM
neğatifffff
burcuburcu
19-12-2010, 07:56 PM
Ok gibi fırlamadan önce,yay gibi gerilen ama mutlaka hedefi vuran..
dipsizkuyu
19-12-2010, 10:52 PM
ölüme uzanıyordum çıkmaz sokaklarda kayboluyordum. şimdi tüm şehirleri kendim çiziyorum
iLgiNc
24-09-2012, 07:22 AM
Paradoxlar icinde yeni doyumlara kucak acan anlamlarin kiyisindan el salliyorum.
kafanet.
19-04-2015, 10:30 PM
Realist...
Ruzulhuzun
19-04-2015, 10:34 PM
Sevgiye Muhtaç
kafanet.
21-04-2015, 08:12 PM
şanssız...
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2026 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.