Giriş

Orijinalini görmek için tıklayınız : panik mi şeker mi



atpeace
19-08-2016, 05:16 PM
Selam arkadaşlar
Bir iki gundur panik hali yokluyordu bugun sutlu tatli turu bir sey yedim yedikten hemen sonra öluyorum gibi hissettim sanki şekerim veya tansiyonum tavan yapmis gibi tansiyonumu olcturdum normaldi su anda panik tarzi adrenalin tarzi bir sey hissediyorum boğazım sıkılıyor gibi ve icim bayiliyor sizce bu panik mi yoksa şeker olabilir mi yasadiniz mi

u2222
19-08-2016, 05:36 PM
Tansiyonun normalse psiklojiktir

atpeace
19-08-2016, 06:46 PM
Ağız kuruluğu da var asiri tatli yemisim gibi icim bayiliyor sanirim seker yukseldi panik atagin boyle bir versiyonu var mi