Bülent
10-04-2015, 12:20 AM
karşılaştıracak hiçbir şey yok. uzun vadede ikisi de birer farkındalıklı saplantıdır, ancak saplantıdan farkları vardır. eğer saplantılar olmasaydı insan kendisini kafasıyla toprağa saplardı muhtemelen. hastalıkları birer tekil durum; savaşılması gereken şeyler olarak algılıyoruz. ancak bütün rahatsızlıklar, esasında vücudun ya da psikolojinin, şartlara koyduğu tepkilerden ibarettir. yani o savaş durumunun adı hastalıktır. saplantı da böyledir; bir nevi başa çıkma metodudur.
nihayetinde insanlar kendileriyle başa çıkabilmek adına başkalarını hayatlarına alıyorlar.
nihayetinde insanlar kendileriyle başa çıkabilmek adına başkalarını hayatlarına alıyorlar.