PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Sıkıldığınız da yaptığınız ilk iş ne?



ates
25-01-2008, 12:11 PM
sıkıldığınızda en çok yaptığınız şey nedir?
ben şahsen müzik dinliyorum...
peki ya siz?

kamiloglu
25-01-2008, 12:30 PM
ben genelde çay içiyorum ve çoğu zaman 1 demlik çayı tek başıma götürüyorum. müzik dinlemek de iyi ama bir süre sonra benim kafa şişiyor. :)

ates
25-01-2008, 12:33 PM
ben gecenin bir yarısı nescafe içmeyi çok severim... bir yandan da vazgeçilmezim müzik tabi...
Genelde uyku tutmadığında yapıyorum bunu...
annemler uykun temelli kaçar diyorlar ama ben gayet güzel uyuyorum :D

birmelek
25-01-2008, 12:39 PM
Ben herzamanki gibi bilgisayarımı alıyorum kucağıma...napim herşeyi unutmamı o sağlıyor az da olsa..

mor_krizantem
25-01-2008, 01:26 PM
şöyle bi düşündüm de; canım sıkılmıyor benim. şaşırdım kendime.
hemen her an, can sıkıntımı geçirecek bir işle meşgulum zaten. ne mutlu bana..

ama artık patlıcak gibi olsam,
uyurum. zaman geçmiş olur, sıkıntım da biter.

mesafe
25-01-2008, 01:29 PM
şöyle bi düşündüm de; canım sıkılmıyor benim. şaşırdım kendime.
hemen her an, can sıkıntımı geçirecek bir işle meşgulum zaten. ne mutlu bana..

ama artık patlıcak gibi olsam,
uyurum. zaman geçmiş olur, sıkıntım da biter.


ben de ben de:cool:
katılıyorum mor krizantem
bende canım çok sıkılırsa uyurum yaptığım en iyi şey

butterfly
25-01-2008, 03:28 PM
:puyurum;)

olvido
25-01-2008, 06:32 PM
ben de uyurum ve gitar çalarım

Gümüş
25-01-2008, 08:41 PM
ben genelde çay içiyorum ve çoğu zaman 1 demlik çayı tek başıma götürüyorum. müzik dinlemek de iyi ama bir süre sonra benim kafa şişiyor. :)

:eek:bir demlikmi?maşalah:D
soruya gelince ben sıkıldığım zaman en çok sahile giderim yada yürüyüşe çıkarım.bana en iyi gelen bunlar...

Gümüş
25-01-2008, 08:42 PM
ben de uyurum ve gitar çalarım

demekki psikolog adyları uyumayı seviyor:)

kamiloglu
25-01-2008, 08:43 PM
evet hemde demliğiyle birlikte :D:D


:eek:bir demlikmi?maşalah:D
soruya gelince ben sıkıldığım zaman en çok sahile giderim yada yürüyüşe çıkarım.bana en iyi gelen bunlar...

Gümüş
25-01-2008, 08:46 PM
aslen nerelisin berkeley karadeniz?doğu?

kamiloglu
25-01-2008, 08:48 PM
aslen nerelisin berkeley karadeniz?doğu?

konya :) sen ?

Gümüş
25-01-2008, 08:53 PM
ben aslen tokat,doğma büyüme istanbul.demek iç anadoluda çaycı:)ablam ve erkek kardeşimde çaykoliktir.

kamiloglu
25-01-2008, 09:02 PM
benim gibi bazı konyalılar etliekmek yerine çayı tercih ediyor :)


ben aslen tokat,doğma büyüme istanbul.demek iç anadoluda çaycı:)ablam ve erkek kardeşimde çaykoliktir.

mesafe
26-01-2008, 10:23 AM
benim gibi bazı konyalılar etliekmek yerine çayı tercih ediyor :)


etliekmekden kimse vazgeçmez
ustasının yaptığı bir etliekmeğin üstüne demli bir çay iyi gider ama:cool:

kamiloglu
26-01-2008, 12:41 PM
etliekmekden kimse vazgeçmez
ustasının yaptığı bir etliekmeğin üstüne demli bir çay iyi gider ama:cool:


biraz reklam olacak ama konya'da en güzel etliekmeği de havzan'da yapıyorlar. ben arasıra takılıyorum oralara :)

mesafe
26-01-2008, 01:07 PM
uzaklara gitmeye gerek yok
ben memnunum fırınımdan;)

ates
26-01-2008, 03:07 PM
biraz reklam olacak ama konya'da en güzel etliekmeği de havzan'da yapıyorlar. ben arasıra takılıyorum oralara :)

bir ara konyadan gelirken bir yere girip orda etli ekmek yemiştik tam olarak neresiydi bilmiyorum ama :D
çok harikaydı....
konyaya gittiğimde ilk söylediğim şey etli ekmek :)

kamiloglu
26-01-2008, 04:28 PM
bir ara konyadan gelirken bir yere girip orda etli ekmek yemiştik tam olarak neresiydi bilmiyorum ama :D
çok harikaydı....
konyaya gittiğimde ilk söylediğim şey etli ekmek :)

etliekmek, bağımlılık yapabilir yalnız :D

ates
26-01-2008, 05:14 PM
etliekmek, bağımlılık yapabilir yalnız :D


yapsın ya çok güzel yapıyorlar ama :D

birmelek
26-01-2008, 10:47 PM
Ya ne bu etli ekmek etli ekmek...canımı istettiniz işte..nolucak şimdi..nerden bulucam ben etli ekmeği?

kamiloglu
26-01-2008, 11:01 PM
Ya ne bu etli ekmek etli ekmek...canımı istettiniz işte..nolucak şimdi..nerden bulucam ben etli ekmeği?

reklam işe yaradı :D

BeYaZ_KeLeBeK
26-01-2008, 11:29 PM
etliekmeği bende biliyorum...konyanın meşhurdur...ama yemedim hiç:)

buarada ben canım sıkıldığında bilgisayarın başındayım genelde...yada dışarı çıkarım...alışverişe...küçükte olsa bişey almak sıkıntımı giderir:D

keşiş
27-01-2008, 02:00 AM
Sıkılmaya devam eder, sıkıntıyı doya doya yaşarım :)

mavigece
07-02-2008, 02:18 AM
abur cuburlarımı alıp buraya gelirim...:D sitede gezinirken de afiyetle yerim...:psıkıntı falan kalmaz...;)

elohir93
07-02-2008, 02:25 AM
televizyonun kumandasını elime almaya çabalarım ama olmaz :o
bende kitap okurum

Rosalie
07-02-2008, 04:51 AM
Derin derin nefes alırım:rolleyes:

Selina
14-01-2011, 09:21 PM
sigaraya saldiririm

misterioso
14-01-2011, 09:23 PM
Sigara ve çakmağı buluşturur dumanı çekerim.

nursel
15-01-2011, 12:06 AM
Hemen buzdolabıyla güçlü bir arkadaşlık kurarım:) o ne verirse geri çevirmem:)

Hydra
15-01-2011, 08:27 AM
Bir doz nutella yerim. Takip ederim sıkıntım devam ediyorsa dozu arttırırım. Sonra tatlı içimi baydı biraz tuzlu yemeliyim derim. Daha sonra tekrar bir doz nutella yer, sigara yakarım:)

misterioso
15-01-2011, 03:55 PM
Aslında şu sigarayı bir bırakabilsek . Bu konu hakkında bir başlık da açabiliriz aslında ne de olsa Sigara içmek ve bağımlılık'da psikolojiyi içeriyor bedensel bağımlılık yanında . Sigarayı gerçekten bırakmaya gönüllü arkadaşlar var mı tabiki bu arada ? :D Bu konuda sevgili arkadaşımız Hydra'dan iyi bir bilgi ve destek alacağımıza eminim :)

misterioso
15-01-2011, 04:00 PM
Başlık altında şu konular olabilir

1) Sigarayı bırakmak için gerçekten tıbbi destek gerekli mi yoksa kendimiz de başarabilir miyiz?
2) Sigara bırakma girişimleri neden başarısızlıkla sonuçlanır ?
3) Sigarayı bırakabilmemiz sigarayı içmeye başladığımız süreyle kısmen de olsa bağlantısı ne kadardır?
4) Sigarayı bıraktıktan sonra kilo almaya nasıl engel olabiliriz ?

Benim babam yaklaşık 8 sene önce sigarayı bıraktı ve hala arada canım çekiyor diyor . Bu direk zaten korkutuyor :)

Hydra
15-01-2011, 04:31 PM
Başlık altında şu konular olabilir

1) Sigarayı bırakmak için gerçekten tıbbi destek gerekli mi yoksa kendimiz de başarabilir miyiz?
2) Sigara bırakma girişimleri neden başarısızlıkla sonuçlanır ?
3) Sigarayı bırakabilmemiz sigarayı içmeye başladığımız süreyle kısmen de olsa bağlantısı ne kadardır?
4) Sigarayı bıraktıktan sonra kilo almaya nasıl engel olabiliriz ?

Benim babam yaklaşık 8 sene önce sigarayı bıraktı ve hala arada canım çekiyor diyor . Bu direk zaten korkutuyor :)

:) İlgili konu açılırsa yazmaktan keyif alırm ama sigara içen biri olarak söylediklerim ne kadar ciddiye alınır bilemiyorum:)

goffee
15-01-2011, 11:14 PM
Sıkıldığımda ortalıgı toplarım.
Topladıktan sonra incelemesi çok hoşuma gidiyor.
Oy çok güzel oldu diyorum.

plüton
13-02-2011, 03:28 AM
Yüzümü kurcalamak, saçlarımı çekiştirmek, bir de aynanın karşısına geçip sessizce kendime bağırıp çağırmak.

goffee
13-02-2011, 08:59 AM
Genelde sıkılacak vaktim olmuyor sıkılınca çevremi inceleyip kendimi oyalamaya calısıyorum.
Kendimi oyalayayım derken bir bakmışım bir iş bitrmişim, üstüne birilerine faydam da olmuş.

Selina
15-07-2011, 07:40 PM
sigara icmek malesef :o

chenn
15-07-2011, 10:22 PM
müzik..müzik..müzik dinlemek bağıra bağıra eşlik etmek

bekirecr
15-07-2011, 11:24 PM
Sıkıldığım da internetten müzik dinliyorum.

mutsuz.punk
16-07-2011, 03:21 AM
Ilk once buzdolabı. Sonra muzık. Sonra dızı veya fılm... (:

kafanet.
02-06-2015, 09:59 PM
bi müzik açmak

Bülent
02-06-2015, 10:30 PM
çiğdem çıtlıyorum [ izmirliler bilir ] çekirdek aliyim derken derdimi anlatamamıştım :) meğerse adı çiğdem'miş öyle denirmiş orda :)

Bülent
03-06-2015, 03:54 AM
sarımsaklı cacık yapacam az sonra çok severim :)

montevo
03-06-2015, 08:08 AM
kolumdaki yaraları yolarım

Dvrmchrkt
03-06-2015, 09:04 AM
duruma göre değişir.
Bazen kitap okurum, bazen spor yaparım bazen de sigaramı alır sahilde yürürken içerim. O an hangisine ihtiyacım varsa...

öyle yani
03-06-2015, 12:04 PM
Sıkılmak benim için sıradan bir şey olduğundan dolayı geçmesini beklerim.:)

miskin oğlan
03-06-2015, 01:49 PM
bitkisel hayattaki hasta gibi içi boş gözlerle bi noktaya bakarım:(

dreamer8
03-06-2015, 02:24 PM
Bol bol sıkılacak zamanım oluyor. Ya birşeyler atıştırırım, ya cigara yakarım ya da youtubeden video izlerim.