PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : "Yakışıklılık Yakışıksızlık Hakkında"



Bülent
16-11-2014, 06:16 AM
öncelikle bu yakışıklılık konusuna kafayı takmış durumdayım. kimdir abi yakışıklı. örneğin okan bayülgen mi ? yakışıklımı değil zeki'mi evet; parası varmı evet; ağzı iyi laf yaparmı yine evet.. buna ne diyeceğiz şimdi. yakışıklımı oldu şimdi? kime göre neye göre hem? herkesi "brad pitt "mi sanıyorsunuz siz onlar tornadan özel siparişle gelmiş "tipliler" diyelim hadi geçelim başka bir örneğe
çevreniz'de hiç görmedinizmi adam sizin deyiminizle" tipsiz yakışıksız"kibar deyimle. yanında ki hatun manken nasıl oluyor bu iş peki sizce? arkadaşlar kimin kimi neden ve hangi özellikleri yüzünden seveceğini bilemezsiniz. bir kaç örnekte kendimden veriyim öyleyse`, ben oldum olası" barbara streisand" a hayranım mesela çok seksi çok çekici buluyorum güzel kadınmı hayır! ama çekici "cher" güzelmi hayır onun da farklı bir çekiciliği var. biraz ukala olun kendinizi küçümsemeyin benim tipim şöle vs gibi. benim bu tarz konular da en fazla önemsediğim şey zeka zaten bu durumdan şikayetçi olanların da zekaları maşşallah "everest k2" de.

antepli
16-11-2014, 09:22 AM
sen yakışıklısındır bence! :)

Yigit
16-11-2014, 07:20 PM
Haklısın bro,katılıyorum sana :)

gülfem
16-11-2014, 09:57 PM
ben suna dikkat ettim..
güzel kizlar bayanlar nedense tipsiz erkekleri begeniyor..
o erkekteki olgunluk onlari cekiyomudur nedir bilmiyorum..
ama illa zengin diye birlikte olduklarini sanmiyorum
bana göre yakisikli kisi "güzel bakislari ve cekici gülüsü" olan kisidir..
bu yüzden herhangi belirli bir tipe yakisikli dedigimi sanmiyorum..
mesela kenan imirzalioglu boy pos var ama bana göre cok yakisikli degil .. (kime göre? bana göre degil :) )
onun yerine "Seckin Özdemir" mesela, bana göre cok yakisikli :rolleyes:

Erkeklerin söyle bir avantaji var, yakisikli olmasada olur..
Hersey tipte bitmiyor..
Ama bayanlar malesef hep güzel olmak zorunda.. :mad:
Erkekler güzele asiktir, karakter ve zekaya degil..

Yigit
16-11-2014, 11:00 PM
ben suna dikkat ettim..
güzel kizlar bayanlar nedense tipsiz erkekleri begeniyor..
o erkekteki olgunluk onlari cekiyomudur nedir bilmiyorum..
ama illa zengin diye birlikte olduklarini sanmiyorum
bana göre yakisikli kisi "güzel bakislari ve cekici gülüsü" olan kisidir..
bu yüzden herhangi belirli bir tipe yakisikli dedigimi sanmiyorum..
mesela kenan imirzalioglu boy pos var ama bana göre cok yakisikli degil .. (kime göre? bana göre degil :) )
onun yerine "Seckin Özdemir" mesela, bana göre cok yakisikli :rolleyes:

Erkeklerin söyle bir avantaji var, yakisikli olmasada olur..
Hersey tipte bitmiyor..
Ama bayanlar malesef hep güzel olmak zorunda.. :mad:
Erkekler güzele asiktir, karakter ve zekaya degil..

Ne alakası var ya! Kadınlar hiç tipe falan bakmaz demi? Siz erkekler var ya hepiniz aynısınız diyen kadınlardan nefret ediyorum diğer tüm kadınlara aşığım!

Güzel kızlar kime bakar söyleyeyim mi kendine sürekli güzel sözler söyleyen,sürekli onunla birlikte olmaya çalışan,türlü türlü triplerine katlanacak ve karşısında sürekli haklı olacak birine bakarlar. Tipsiz erkek onu kaybetmek istemediğinden daha çok taviz verir diye düşünüyorum en azından çevremdeki ilişkilerin %80'i bu şekilde. Eğer karaktere huya önem veren bir kadın olsaydı mutlaka bilirdim sanırım...
Çok aşk masalları dinliyorsunuz o masallardaki erkekleri hic bir kız bulamayacak diyeyim,kimse kimseyi kendinden çok sevmez o olmadan da yaşayabilir seni canımdan çok seviyorum diyen erkeklerden uzak dur bence muhtemelen senden önce sıkça kullandığı bir cümle,sürekli seni seviyorum diyen erkeklerden de uzak dur eğer seviyorsa sende seviyorsan tekrar tekrar söylemenin bir anlamı yok ki ben ilanı aşk ettikten sonra sevdiğimi bir kadına söylemem. Eğer gerek duyuyorsa sesimi kaydeder yollarım sıkıldıkça dinler. Beni reddeden kıza ne kızmıştım hep onu suçladım ya da suçlu aradım ama kimse kimseyi sevmek zorunda da değil sen sürekli seviyorum seviyorum dersen yarın bir gün başka kadınlayken de öyle dersin ki sevmediğini söylememek berbat bir şey olsa gerek ben ki biriyle evlenir sonra onu aldatırsam söylerim boşanırız bunun mantığı yok ne çocuk ne de çevre için devam etmez bu...
Uzun lafın kısası... kısası yok daha neler yazardım... burada gelip 3.5milyar erkek hakkında genelleme yapmak akıl işi değil.

Bülent
16-11-2014, 11:55 PM
anlaşılan bu konuyu biraz daha derin deşmemiz gerekecek.
bir uyuyup uyanalım hele hallederiz :)

Yigit
17-11-2014, 12:53 AM
anlaşılan bu konuyu biraz daha derin deşmemiz gerekecek.
bir uyuyup uyanalım hele hallederiz :)
Derine,derine daha derine :)

gülfem
17-11-2014, 01:09 PM
Erkeklerin hepsi aynı demedim ben Yiğit.
Erkekler güzele aşık olur.
Ama kadınlarsa aşık oldugu erkegi yakışıklı bulur.
Biraz kilolu bile olunca, o kız "çirkin" kategorisine girmiyor mu?

Bak yukarda commanche bile demiş. Bu kadın güzel mi? Degil, diye.
O kadının kesin güzel bi fiziği vardır, aksi takdirde çekici bulunacagini sanmıyorum.

Sonraki söylediklerini, çocuk degilim, zaten biliyorum. Boşuna yazmışsın..

montevo
17-11-2014, 04:22 PM
öncelikle bu yakışıklılık konusuna kafayı takmış durumdayım. kimdir abi yakışıklı. örneğin okan bayülgen mi ? yakışıklımı değil zeki'mi evet; parası varmı evet; ağzı iyi laf yaparmı yine evet.. buna ne diyeceğiz şimdi. yakışıklımı oldu şimdi? kime göre neye göre hem? herkesi "brad pitt "mi sanıyorsunuz siz onlar tornadan özel siparişle gelmiş "tipliler" diyelim hadi geçelim başka bir örneğe
çevreniz'de hiç görmedinizmi adam sizin deyiminizle" tipsiz yakışıksız"kibar deyimle. yanında ki hatun manken nasıl oluyor bu iş peki sizce? arkadaşlar kimin kimi neden ve hangi özellikleri yüzünden seveceğini bilemezsiniz. bir kaç örnekte kendimden veriyim öyleyse`, ben oldum olası" barbara streisand" a hayranım mesela çok seksi çok çekici buluyorum güzel kadınmı hayır! ama çekici "cherr" güzelmi hayır onun da farklı bir çekiciliği var. kendimden örneklemeye devam edelim ozaman biraz daha; çok mu yakışıklıyım hayır örneğin boyumun biraz daha uzun olmasını istemezmiydim isterdim :) napayım şimdi aşağılık endeksin de kendime yermi bulayım.? biraz da göbeğim var. [gaz oranına göre değişiyor boyutu] :) ama benimde beğenmediğim gibi beğendiğim yönlerimde var. biraz ukala olun kendinizi küçümsemeyin benim tipim şöle vs gibi. benim bu tarz konular da en fazla önemsediğim şey zeka zaten bu durumdan şikayetçi olanların da zekaları maşşallah "everest k2" de. mesela ne kadar çok isterdim beynimin kısa devre yapmadan önce ki haline dönmesini. düşüncede bile eskisi gibi hiperaktif olabilmeyi... keşke format atabilseydim. :(
kelimeleri kullanmada ki eski maharetimin geri gelmesini. yani neymiş belli açılardan herkes birbirinin yerinde olmak isteyebiliyor. bu konu kafama çivi gibi çakıldığı için uyuyamadım. bunları yazıyorum saat 06:04. :)
kısacası kendimde dahilim buna kendimizle biraz dalga geçmeyi bilelim.
ve bu meseleyi kendimize çok fazla dert etmeyelim. dert etmeyelim dedim ama içime dert oldu hala uyumadım. ama biraz rahatladım sanki. şimdi.
kendinize iyi davranın.

kardeş yakışıklıklık vb bunlar boş şeyler.eğer bi kız sana yakışıklı dedi ise zaten bittiğinin resmidir.önemli olan tercih edilip edilmemen.yakışıklılık par aeteseydi o kroalrın yanında güzle kızlar olmazdı.

Bülent
17-11-2014, 05:52 PM
ben suna dikkat ettim..
güzel kizlar bayanlar nedense tipsiz erkekleri begeniyor..
o erkekteki olgunluk onlari cekiyomudur nedir bilmiyorum..
ama illa zengin diye birlikte olduklarini sanmiyorum
bana göre yakisikli kisi "güzel bakislari ve cekici gülüsü" olan kisidir..
bu yüzden herhangi belirli bir tipe yakisikli dedigimi sanmiyorum..
mesela kenan imirzalioglu boy pos var ama bana göre cok yakisikli degil .. (kime göre? bana göre degil :) )
onun yerine "Seckin Özdemir" mesela, bana göre cok yakisikli :rolleyes:

Erkeklerin söyle bir avantaji var, yakisikli olmasada olur..
Hersey tipte bitmiyor..
Ama bayanlar malesef hep güzel olmak zorunda.. :mad:
Erkekler güzele asiktir, karakter ve zekaya degil..

erkekler bazen beyin'e-de aşık olabilirler.
hayır baaynlar hiçte bile güzel olmak zorunda değil. ben doğal kadınları severim mesela "çirkin" demiyelim doğal.
hayır herşey tipte bitmez. doğru. :)
evet erkeklerin avantajı yakışıklı olmasada olur; özgüveni ve bu açığını zekasıyla kapamak şartıyla.
illa zengin diye birlikte olunur mu ? sanırım evet, çünkü paranın ve cehaletin verdiği özgüvene hep hasta olmuşumdur olunur.
güzel kızlar nedense tipsiz erkekleri mi beğenir? kendine güven duyan bir erkeğin yanında kendilerini güven de hissetmeleri duygusunu beğenirler.
kenan imirzalıoğlu ve seçkin özdemir konusu: bir başka kadın da tam tersini tercih edebilir. olması gereken de budur.

not: bu konu daha çok su götürür gibi duruyor ama..

Bülent
17-11-2014, 06:07 PM
evet monte.
bende onu anlatmaya çalıştım yakışıklılık filan hepsi hikaye önemli olan şu; eğer bir zafiyetin varsa o zafiyetini kapatıp kapatamamak.
haklısın.

gülfem
17-11-2014, 06:07 PM
erkekler bazen beyin'e-de aşık olabilirler.
hayır baaynlar hiçte bile güzel olmak zorunda değil. ben doğal kadınları severim mesela "çirkin" demiyelim doğal.
hayır herşey tipte bitmez. doğru. :)
evet erkeklerin avantajı yakışıklı olmasada olur; özgüveni ve bu açığını zekasıyla kapamak şartıyla.
illa zengin diye birlikte olunur mu ? sanırım evet, çünkü paranın ve cehaletin verdiği özgüvene hep hasta olmuşumdur olunur.
güzel kızlar nedense tipsiz erkekleri mi beğenir? kendine güven duyan bir erkeğin yanında kendilerini güven de hissetmeleri duygusunu beğenirler.
kenan imirzalıoğlu ve seçkin özdemir konusu: bir başka kadın da tam tersini tercih edebilir. olması gereken de budur.

not: bu konu daha çok su götürür gibi duruyor ama..

aynen öyle baska bir kadinda tam tersi kenani begenir seckini begenmez..
bu sayede kendi sorunuza kendiniz cevap vermis oluyorsunuz iste..
:)

Bülent
17-11-2014, 06:09 PM
aynen öyle baska bir kadinda tam tersi kenani begenir seckini begenmez..
bu sayede kendi sorunuza kendiniz cevap vermis oluyorsunuz iste..
:)

hair benim sorunum yok konu ile ilgili :)

gülfem
17-11-2014, 06:12 PM
hair benim sorunum yok konu ile ilgili :)

kafa karisikliginin oldugunu yazmistin sanirim onu diyorum :)

Bülent
17-11-2014, 06:14 PM
kafa karisikliginin oldugunu yazmistin sanirim onu diyorum :)

yine hayır demek zorunda kalacağım ben kafa karışıklığı olan arkadaşlara yardım etmek istemişimdir zannediyorum.
nerde demişim bunu?

gülfem
17-11-2014, 06:19 PM
yine hayır demek zorunda kalacağım ben kafa karışıklığı olan arkadaşlara yardım etmek istemişimdir zannediyorum.
nerde demişim bunu?

ay tamaam :) bosver o zaman

Bülent
17-11-2014, 06:20 PM
ay tamaam :) bosver o zaman

kafan mı karıştı :)

boşverdim gitti o zaman. :)

gülfem
17-11-2014, 06:24 PM
kafan mı karıştı :)

boşverdim gitti o zaman. :)

hayir kafam karismadi :)

Seçkin
27-12-2014, 07:42 PM
Konuyu kısaca özetlemek gerekirse;

Kadınlar her zaman "Alpha erkek" modeli arayışı içindeler..kadın dominant olsun,çekingen olsun,esprili,soğuk...karakteristik özellikler hiç farketmez..

Mesela hayvanlar aleminden ayırır dururuz insanoğlunu (medeniyeti bahane ederek) fakat bi cinsiyetin diğerini seçmesi konsepti,neredeyse aynıdır...

Ya alfasınız;diğer erkeklerle ortam rekabetinde üstün çıktınız ve kadın sizi daha uygun bir "koruyucu" olarak gördü ve seçti,

Ya da betasınız;gizli cevherleriniz olsa bile güven verici kişilik açısından rekabeti kaybetmeye mahkum olduğunuz için sizi salladı (ya da arkadaş olarak görme bahanelerini uydurdu)..

Biraz ilginç olacak ama,tipin asıl sanal ortamda önem taşıdığını düşünüorum günümüz koşullarında...entellektüel olabilirsiniz..düşüncelerinizle farklı bi imaj yaratabilirsiniz..ama o anasını sattımın profilindeki resminiz,şayet sokaktaki ali veli tarzı bişise,birinin sizden hoşlanma ihtimaline dahi güvenmemelisiniz...

Tabi sanalda ne olup bittiği kimin ne kadar umrunda öle diil mi...bi de öle bişi var...

Neyse dipnot olsun en azından...

dreamer8
27-12-2014, 10:04 PM
Yakışıklılık ve güzelliğin birinci kuralı yüz simetrisidir. Yani yüzü ortadan ikiye bir çizgiyle böldüğünüzde tam bir simetri olmalı, her iki taraf da birebir aynı olmalı. Nispeten göreceli kavramlar. Erkeklerde para ve karizma, kadınlarda da akademik kariyer-yüksek ekonomik güç çirkinliği kamufle edebiliyor.