Orijinalini görmek için tıklayınız : "erkeklerin geç olgunlaşması" hakkında
Bülent
30-08-2014, 12:03 PM
klişedir, neredeyse her klişe gibi doğrudur ve daha da önemlisi, bir genellemedir. bir neslin erkeklerinin %90'ı için doğru bir önermedir denebilir. 30 yaşındaki bir kadın artık hayattan neyip isteyip neyi istemediğini bilirken, -türk toplumundaki erkeklerin geneli için konuşacak olursak- erkeklerin o yaşta, henüz libidolarının dikine, çok yol kat etmeleri gerekebiliyor.
Seçkin
30-08-2014, 09:37 PM
Malesef öle...
Yanlız bi ayrıntıyı vurgulamak istiorum;
Erkek harbi harbi olgunlaştığı zaman da öle bi olgunlaşıor ki,en arkadan gelip yarışa ortak olan bir at misali hayata göğüs gerebilior..
Geç öğrenmek bizler için başlarda büyük bi dezavantaj,evet..fakat bunu ilerde avantaja çevirebilmek te bizim elimizde die düşünüorum..
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2026 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.