PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Beyin vuruğu !



kuki44
09-06-2014, 05:39 PM
Arkadaşlar herkese selam benim ifadem hayli derin olmakta.Ben 15-16 yaşların bir arkadaş grubu ile tanıştım.Bir ilk okulun çevresini kuşatmış ve orada takılan serseri içici grubuyla arkadaşlık yapmaya başlamıştım.Nedense gözüme herkes 10 numara 5 yıldız insan geliyordu.Sonra beni ''BALİ'',derby maddesi kullanıyorlardı ve onlar çekerken bende yanlarında bulunmuştum ve onların çekerken ki halini görünce benimde canım çekmişti çocuk aklı işte çekmiştim.Sonra alıştım 5 oldu 10 oldu sonuncusunda yere düştüm beynimin kafa tasımın arkasını çatlattım arka kısım içe göçtü :(

Doktorlara gittik ailem hastaneyi ayağa kaldırdı.Film tomografi hiç birşey çıkmadı beyin yerine kaynamış dedi doktorlar.
Bir kaç zaman sonra bende psikolojik sorunlar oluşmaya başladı.Arkadaşlar ruh sağlığım alt üst olmuş.İnsan ilişkilerimde bozuldu içimden enerji çıkıyor beni her insan anlıyor ve o insanlar ifade takınıyorlar suratlarına bedenine mahallemdeki komşular beni anlıyor evimde.Bir anne kızına bağırsın diyorum o enerjiyle mahalledeki herkes beni anlıyo falan annesi kızına bağırıyor.İnsanlar benim istediğim gibi hareket ediyorlar konuşuyorlar.Bu her sağlıklı insan için olağan bir şeydi eminim ama ben kaldıramıyorum.Kredi kartlarımın şifrelerini çözücekmiş gibi geliyor insanlar.Bazen insanları hareket ettiriyorum.Melaikeler yapıyor zannediyorum.Geçmiş pişmanlıklarımı hatırlıyorum durup dururken yüzüm şekil değiştiriyor,suçluluk psikolojisi gibi.
Yani hiç bir şekilde yaşayamıyorum bu hayatta yaşım oldu 21 hiç bir işte çalışamıyorum en fazla 2-3 gün.

Ben bu ruh sağlığı bozukluğunu terapiyle,ilaçla halledebilirmiyim ? Yoksa tımarhanelikmiyim arkadaşlar..

9 ŞUBAT
10-06-2014, 06:28 PM
Arkadaşlar herkese selam benim ifadem hayli derin olmakta.Ben 15-16 yaşların bir arkadaş grubu ile tanıştım.Bir ilk okulun çevresini kuşatmış ve orada takılan serseri içici grubuyla arkadaşlık yapmaya başlamıştım.Nedense gözüme herkes 10 numara 5 yıldız insan geliyordu.Sonra beni ''BALİ'',derby maddesi kullanıyorlardı ve onlar çekerken bende yanlarında bulunmuştum ve onların çekerken ki halini görünce benimde canım çekmişti çocuk aklı işte çekmiştim.Sonra alıştım 5 oldu 10 oldu sonuncusunda yere düştüm beynimin kafa tasımın arkasını çatlattım arka kısım içe göçtü :(

Doktorlara gittik ailem hastaneyi ayağa kaldırdı.Film tomografi hiç birşey çıkmadı beyin yerine kaynamış dedi doktorlar.
Bir kaç zaman sonra bende psikolojik sorunlar oluşmaya başladı.Arkadaşlar ruh sağlığım alt üst olmuş.İnsan ilişkilerimde bozuldu içimden enerji çıkıyor beni her insan anlıyor ve o insanlar ifade takınıyorlar suratlarına bedenine mahallemdeki komşular beni anlıyor evimde.Bir anne kızına bağırsın diyorum o enerjiyle mahalledeki herkes beni anlıyo falan annesi kızına bağırıyor.İnsanlar benim istediğim gibi hareket ediyorlar konuşuyorlar.Bu her sağlıklı insan için olağan bir şeydi eminim ama ben kaldıramıyorum.Kredi kartlarımın şifrelerini çözücekmiş gibi geliyor insanlar.Bazen insanları hareket ettiriyorum.Melaikeler yapıyor zannediyorum.Geçmiş pişmanlıklarımı hatırlıyorum durup dururken yüzüm şekil değiştiriyor,suçluluk psikolojisi gibi.
Yani hiç bir şekilde yaşayamıyorum bu hayatta yaşım oldu 21 hiç bir işte çalışamıyorum en fazla 2-3 gün.

Ben bu ruh sağlığı bozukluğunu terapiyle,ilaçla halledebilirmiyim ? Yoksa tımarhanelikmiyim arkadaşlar..

Hemen karamsar olma ,önce bir dr.a başvur ,onun yönlendirmesine gore hareket edersin .