Oozyurt
12-11-2013, 10:53 AM
kolay gelsin arkadaşlar burada olan var mı hikayemi anlatayım yorumlarınızı alayım
yıllardır gördüğüm bazı şeylerden bahsedeyim size.
şuan 21 yaşındayım. yıllar önce lisede başladı herşey. yaklaşık 4 5 yıl önce. belirteyim ben çok takıntılıyım bu hastalık olaylarında. bi öksürünce akciğer kanseri miyim bi başım ağrıyınca beynimde tümor var triplerine girenlerdenim. lisede ilk olarak tuvalete çıkma olayını kafama takmıştım lise 3 boyunca yaklaşık bir sene derslere girmekte bile sıkıntı yaşadım. yani düşünün 45 dakikalık ders var. tenefüste tuvaletimi yapıyorum ama o 45 dkda tuvaletimi tutamayacağımı düşünüyodum. sıradan bir doktora gittim ilk olarak. idrar yollarımda iltihap olabileceğini söyledi ve buna göre ilaç verdi pek faydası olmadı. ardından kendi doktoruma gittim. tahliller yaptı. söylediği şey kızlar stres yapınca başına erkek yapınca da orasına vuruyor dedi rahat ol kafana takma bişeyi dedi. bir süre sonra bu olay azaldı. onun ardından mide bulantıısı krizlerine girdim bir süre sonra.. bir süre sonra nefes alamaama krizlerine girdim. ve bunlar genelde geceleri ortaya çıktı. kendimi astım vs sandım. ama o da geçtii. şimdi ise 3 4 gündür yine bir şeyi kafama takmam sonucu yine bir şeylerden etkilenip, vücudda uyuşma kol bacak çene de.. ölüm korkusu kontrolu kaybetme vs hissediyorum. yalnızken güvende hissetmezken daha çok oluyor. sizce panik bozukluğum mu var? neyden korksam başıma geliyor?
yıllardır gördüğüm bazı şeylerden bahsedeyim size.
şuan 21 yaşındayım. yıllar önce lisede başladı herşey. yaklaşık 4 5 yıl önce. belirteyim ben çok takıntılıyım bu hastalık olaylarında. bi öksürünce akciğer kanseri miyim bi başım ağrıyınca beynimde tümor var triplerine girenlerdenim. lisede ilk olarak tuvalete çıkma olayını kafama takmıştım lise 3 boyunca yaklaşık bir sene derslere girmekte bile sıkıntı yaşadım. yani düşünün 45 dakikalık ders var. tenefüste tuvaletimi yapıyorum ama o 45 dkda tuvaletimi tutamayacağımı düşünüyodum. sıradan bir doktora gittim ilk olarak. idrar yollarımda iltihap olabileceğini söyledi ve buna göre ilaç verdi pek faydası olmadı. ardından kendi doktoruma gittim. tahliller yaptı. söylediği şey kızlar stres yapınca başına erkek yapınca da orasına vuruyor dedi rahat ol kafana takma bişeyi dedi. bir süre sonra bu olay azaldı. onun ardından mide bulantıısı krizlerine girdim bir süre sonra.. bir süre sonra nefes alamaama krizlerine girdim. ve bunlar genelde geceleri ortaya çıktı. kendimi astım vs sandım. ama o da geçtii. şimdi ise 3 4 gündür yine bir şeyi kafama takmam sonucu yine bir şeylerden etkilenip, vücudda uyuşma kol bacak çene de.. ölüm korkusu kontrolu kaybetme vs hissediyorum. yalnızken güvende hissetmezken daha çok oluyor. sizce panik bozukluğum mu var? neyden korksam başıma geliyor?