Selina
21-10-2013, 11:21 AM
deliriyorum , o halde varım...
formun tüm delileri buraya davetlidir..delice cümleler, icatlar, hal hareket ve tavırlar kabulümüzdür :))
delidir ne yapsa yeridir..( terbiyesizlik küfür hariç )
forum ahalisi beni abla bildi...
güzin abladan sonra...
Selina abla çıktı...
bene bakın...
beşbeşlerle gelin bene...
sorunlarınıza arıza bulurum...
yok öyle beleşe Selina ablalık...
he ben dedim diyeceğimi baştan...
benim annaşmam böyledir...
itiraz edenin ablası olmam...
o kaddarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr...:D
formun tüm delileri buraya davetlidir..delice cümleler, icatlar, hal hareket ve tavırlar kabulümüzdür :))
delidir ne yapsa yeridir..( terbiyesizlik küfür hariç )
forum ahalisi beni abla bildi...
güzin abladan sonra...
Selina abla çıktı...
bene bakın...
beşbeşlerle gelin bene...
sorunlarınıza arıza bulurum...
yok öyle beleşe Selina ablalık...
he ben dedim diyeceğimi baştan...
benim annaşmam böyledir...
itiraz edenin ablası olmam...
o kaddarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr...:D