korkuyorum
22-10-2012, 09:07 PM
birkac arkadasin yorumlarinda gordum acaba aynisi mi ?
ilk yasadigim atakdada sonraki ataklardada ve en son dun aksan yasadim.sanki ilk kalbumden baslayan bi sicaklik sanki kanim kalbimden sicak bi sekilde vucuduma yayiliyo yada sicak bi su gbi.kalpten baslayip vucuda yayilan.bu sey beni cok korkutuyo.kardiyoloji dr.na gttigimde bu hissi tarif etmeye calstim ama anlatamadm.bu nedir yasayan varmi bu sey beni encok korkutan sey.vucudumun kimyasi degisiyor.. :(((((((((
ilk yasadigim atakdada sonraki ataklardada ve en son dun aksan yasadim.sanki ilk kalbumden baslayan bi sicaklik sanki kanim kalbimden sicak bi sekilde vucuduma yayiliyo yada sicak bi su gbi.kalpten baslayip vucuda yayilan.bu sey beni cok korkutuyo.kardiyoloji dr.na gttigimde bu hissi tarif etmeye calstim ama anlatamadm.bu nedir yasayan varmi bu sey beni encok korkutan sey.vucudumun kimyasi degisiyor.. :(((((((((