Orijinalini görmek için tıklayınız : Yangın Fobisi
Waverly
23-09-2012, 01:38 AM
Arkadaşlar uzun bir süre çare aradık pisikoloğa gitmek istemiyorum kendimi daha kötü hissetmemi sağlıyor. Ben kendimi bildim bileli yani minicik bir çocukken başlayan bir yangın fobim var. Allah korusun hiç yangın yaşamadım ama yaşarım diye sabahlara kadar uyuyamıyorum. Kalbim hızla atmaya başlıyor hiçbir fişi takılı bırakmıyorum çok kötü bir şey. Büyüdükçe azaldı ama bu sefer arada sırada gelen bu nöbetler çok şiddetli oluyor. Bu korku evimize birkaç ay önce hırsız girmesiyle çoğaldı hırsızın yangınla ne alakası var bilmiyorum ama çok fena oluyor bilgisyarı full şarj edip oynuyorum tasraruf modunda bile olsa şarjı bitiyor ve panik atağım yüzünden fişe yaklaşamıyorum. Asla kömürle mangal yaktırmıyorum piknikte bile olsa gazlı mangalla yaktırıyorum. Şimdi evimiz tadilata giriyor mutfak kırlcağı için yemekleri aradabir tüplü ocakla yapacak annem saçma gelebilir ama gene krokuyorum yardım edermisiniz :(
Kimene
23-09-2012, 01:53 AM
oncelikle; size aramiza hosgeldiniz demek isterim..
Sizinle benzer sorunlar yasayan pek cok insan var, bu yuzden yasadiginiz bu kaygi bozukluguna asla sacma diyemeyiz..
Fakat profosyonel bir destek almaniz gerekiyor.Bu durumun altinda yatan, kaygiyi tetikleyen nedenleri kendiniz bulamiyorsunuz cunku..Bu tur sorun yasayan ki$ilerin cevrelerinden destek almalarida oldukca guc oluyor.Cunku onlarin bu durumu cogu kez alay konusu bile olabiliyor..
Sagliklar dilerim..
Waverly
23-09-2012, 01:55 AM
Annem bile daha yeni öğrendi diye bilirim 5 yaşımdan beri kendi başıma mücadele etmeye çalışıyorum şuan 15 yaşındayım ve yoruldum artık. Kendimi profösyönel destek alırsam kötü hissederim diye krokuyorum.
Kimene
23-09-2012, 02:03 AM
Aksine kendinizi cok daha iyi hissediceksiniz..Sorunu tetikleyen nedenleri bulup bu kaygi bozuklugunu kontrol altina ala biliceksiniz...
yorum
23-09-2012, 04:01 PM
ABIM itfayeci olana kadar bende de ufak duzeyde vardi. yataghm hep pencere tarafina sererdim.pgknikte yeteri su yoksa ates yaktirmam.
shafak
23-09-2012, 04:15 PM
Kendimi profösyönel destek alırsam kötü hissederim diye krokuyorum.
Profesyonel olmayan bir destek alırsan kendini iyi hissedeceğinden emin misin?
Cevabını bekliyorum....
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2026 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.