PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Soruya soruyla cevap verme



Sayfa : 1 [2]

paradox
20-06-2009, 06:58 PM
Peki dusuncelerinizin ne kadarini eyleme gecire biliyorsunuz?

goodnews
20-06-2009, 07:07 PM
Benim yaptıklarımla ilgilenmeyi ne zaman bırakıcaksınız?

paradox
21-06-2009, 12:33 AM
Sizinle ilginmemden dolayi rahatsizmisiniz?

hoyrat
21-06-2009, 12:35 AM
biriyle ilgilenmek rahatsızlık mı verir?

goodnews
17-09-2009, 06:06 PM
Vermez mi sence?

psikolog_yolunda
17-09-2009, 06:25 PM
Vermez tabii taki iyiye işaretse niye takmışsın ki kafayı buna ? :D

power
17-09-2009, 08:39 PM
kafayı bir şeylere takmamış olsaydı burda olurmuydu acaba?

Wissenschaftler
17-09-2009, 08:43 PM
kafayı birşeye taksın ya da takmasın bunun beni ilgilendirmediğini bilmene rağmen ilgilendiriyormuş gibi davranıp da durmadan yazmanın saçmalık olduğundan bihabersin de, neden habire aynı konuları yüz defa döndürüyürosun?

power
17-09-2009, 08:51 PM
Wissenschaftler doğru demiyor mu sence?

sorunlugenc
17-09-2009, 08:56 PM
yorumsuz bırakmayı tercih etsem fena mı olurdu yani ? :)

goodnews
18-09-2009, 08:42 PM
Sende düşünceni söylesen daha iyi olmaz mıydı? :)

sorunlugenc
18-09-2009, 08:51 PM
evet evet daha iyi olurdu değilmi yani?:)

goodnews
18-09-2009, 09:11 PM
Haklısın arkadaş herkes özgürce düşündüğünü söylemezse nasıl düzgünce konusabiliriz ki?

NAR_K
04-03-2010, 06:31 AM
herkese gore duzgunce konusmanin anlami ayni mi ki?

balık
14-09-2012, 06:34 PM
Aynı olsa dünyadaki her insan çok düzgün olmaz mıydı*

protagonist
08-08-2013, 10:23 PM
:) bu oyun çok zevkli görünüyor güncellemek istiyorum :)

Her insanın çok düzgün olması ne ifade ediyor?

melek*
09-08-2013, 12:48 PM
Neden herkesin sıkıcı bir hayatı var?

forevernight
18-08-2013, 08:27 PM
neden bu kadar yanlızım?

ezelyıldırım
18-08-2013, 09:14 PM
neden şans arada bir banada uğramıyo

forevernight
18-08-2013, 10:23 PM
neden iyiler çok yaşamaz?

forevernight
19-08-2013, 08:40 PM
babam böyle pasta yapmayı nerden öğrendi? :)

kafanet.
02-06-2015, 09:57 PM
baban pastamı yapıyor?

depresif42
03-06-2015, 12:33 AM
Yapamaz mı?

kafanet.
03-06-2015, 12:36 AM
sanırım yapabilir neli?

depresif42
03-06-2015, 12:38 AM
Muzlu yapsa hiç fena olmaz demi?

kafanet.
03-06-2015, 12:42 AM
meyveli iyi olur ama taze olmalı demi?

depresif42
03-06-2015, 12:46 AM
"forevernight" babası hiç bayat malzeme kullanır mı?

kafanet.
03-06-2015, 12:50 AM
kullanmazmı ? yanında ne içilirki ?

depresif42
03-06-2015, 12:52 AM
Buz gibi bir kolaya hayır diyebilir misin?

kafanet.
03-06-2015, 12:53 AM
diyemez miyim?

depresif42
03-06-2015, 12:56 AM
kola sevmiyor musun?

kafanet.
03-06-2015, 01:00 AM
uzak durmayı tercih ediyorum sen seviyormusun ?

depresif42
03-06-2015, 01:04 AM
seviyorum, fazla içsem zararı olur mu?

kafanet.
03-06-2015, 01:11 AM
İçindeki muhteviyattan ötürü olacağı kanaatindeyim içmesen bu senin için sorun olur mu?

depresif42
03-06-2015, 01:17 AM
kola yerine ne içebilirim peki?

kafanet.
03-06-2015, 08:59 PM
meyve suyu içilebilir mi?

depresif42
04-06-2015, 12:53 AM
meyve suyu içilebilir mi?

Meyve suyu mu? kim içebilir mi?

kafanet.
04-06-2015, 09:03 PM
kim?
nerde?

alikaris61
14-06-2015, 08:26 PM
bütün bu soruların cevabı ne? :D

o soruyu kim soracak merak ediyorum :)

kafanet.
09-08-2015, 04:11 PM
her sorunun bir cevabı varmıdır?

9 ŞUBAT
11-08-2015, 09:18 AM
her sorunun bir cevabı varmıdır?

Mutlaka vardır .Ama illa her sorunun bir cevabı olacak diye bir şart var mı ?

öyle yani
11-08-2015, 12:27 PM
Yok lakin her soru altınada soru sorulur mu? :-D

montevo
11-08-2015, 03:54 PM
Yok lakin her soru altınada soru sorulur mu? :-D

neden sorulmasın ki?

öyle yani
12-08-2015, 02:26 PM
neden sorulmasın ki?

Neden sorulsun?

montevo
12-08-2015, 03:42 PM
Neden sorulsun?

insna filri bir canlı değil mi?akıl yürütemediği şeyleir nasıl öğrenecek?

elmaelma
13-08-2015, 05:56 AM
Peki öğrenipte ne yapacak ?

öyle yani
16-08-2015, 04:23 AM
Peki öğrenipte ne yapacak ?

Ne yapacağı neden önemli?

öyle yani
02-09-2015, 11:20 PM
Öğrenmek için olamaz mı?

Bilmem olabilir mi?

kafanet.
30-09-2015, 07:27 PM
olmaması için bir sebep mi var?

kafanet.
31-10-2015, 01:56 PM
olabilitesi nedir? ;)