ounopa
17-12-2010, 08:25 PM
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
surprize
30-03-2011, 10:22 PM
ben hala nasıl kurtulduğunu anlayamdım o platformun adı neydii
ecemhatice
27-05-2011, 11:03 AM
Bence beraber yaşamayı öğrenmek.Çünkü ben hiç tamamen kurtulabileceğimizi düşünmüyorum artık.Umutsuzluk olarak algılamanızı istemiyorum ama gerçekten beni çok yordu bu durum.Umarım tamamen düzelme yolunu buluruz birgün.
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2026 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.