Giriş

Orijinalini görmek için tıklayınız : 'iyilestim'den sonra



ounopa
17-12-2010, 08:25 PM
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

surprize
30-03-2011, 10:22 PM
ben hala nasıl kurtulduğunu anlayamdım o platformun adı neydii

ecemhatice
27-05-2011, 11:03 AM
Bence beraber yaşamayı öğrenmek.Çünkü ben hiç tamamen kurtulabileceğimizi düşünmüyorum artık.Umutsuzluk olarak algılamanızı istemiyorum ama gerçekten beni çok yordu bu durum.Umarım tamamen düzelme yolunu buluruz birgün.