PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Anksiyete Bozuklugu Tedavisi. !!



nevermindd
19-12-2011, 08:24 PM
Arkadaşlar öncelikle hepinize selam öyle yada böyle şuan burdaysak bi problemimiz var bir senedir bu hastalıkla mücadele ediyorum.! 8 -9 ay boyunca panik atak zannetim kendimi.. Ama daha sonra dayanamayıp ERENKÖY ruh ve sinir hastalıkarı hastanesi ne gittim.Yıllar önce oldugu gibi. Küçükken Sinek ilaçlama arabasının peşine koşarken bi solunum kaybı yaşadım sonra ertesi gün kalp çarpıntısı,nefes alamama bogaz kuruması, titreme,kasılma vs durumları yaşadım... Doktora gittik eko filan çekildi normal 1 hafta üst üste gittik hastaneye doktorlar bana yalan söylüyosun demekki canın oyun istiyor ailen seni bi tatlile çıkarsın dediler oysaki ben ne yaşadıgımı çok iyi biliyordum .. Ve bu şekilde bi 3 ay sürdü heran gibi bir ilaç almadım ve sonraları üstüne düşmedim bu durumun geçti gibi bişey oldu.. Takıntılarım vardı.. Cam önüne oturucam neresi olursa olsun,sinek ilaçlama aracı görünce eve koşarak gelicem camları kapatıp oturucam vs.. Sonra üzerinden 10 sene geçti yani ben artık 20 yaşında oldum ve dişimi çektirirken tekrar nüksetti.. Tabiki Megapol Tıp merkezindeki doktor dişime 4 tane morfin yapınca bogazlarıma aktı ve uyuştu bogazlar nefes alamadım sonra.. Nefes alamama kalp çarpıntısı terleme boğazda kuruluk tekrar başladı.. Ben panik atak dedim.. Tehşisimi 16 yaşındayken ben kendim koymuştum bi doktorun bulamadıgını izlediğim tv proğramından anlatılanlarla.. 8-9 ay boyunca tedavi araştırdım ve bulduklarımada gittim.. Çok lüks yaşmama rağmen sınırlarımı zorlayıp 990 Tl verip Ankarada ki OFELYA THOMAS HİPNOTERAPİ MERKEZİNE GİTTİM. 1 günde bitiyolar diye neyce 21 tedavi gördüm degişen bişey olmadı ve tedavimi bıraktılar.. Yalan dolanla. Bu dönemde tabi ilaçlarda kullandım lustlar ,abizon tranko buskas paxil xanax prozac gibi eski yeni ilaçlar kullandım ve sonra Erenköye acile gittim ve ben kriz olarak yaşamıyorum dedim gün aşırı sürekli yaşıyorum ve başa çıkamıyorum dedim 10 dakika veya 1 saat yaşamıyorum sürekli yaşıyorum her gün dedim.. Anksiyete bozuklugu dedi. Açıklama istedim ve kısa bi açıklama yaptı.. Paxil yazalım dediler hiç fayda görmedim 4 ay kullandım dedim o zaman efexor yazalım dedi ve yanında xanax yazdılar. şimdi ilaca başladım 3 gün oldu işte.. Şuan bi faydası yok ama ilaç etkisini 2 hafta sonra gösterir dediler... Bekliyorum ve bunun yanında psikoterapi dediler doktor araştırıyorum..




ŞİMDİ SİTELERDEN ARAŞTIRIYORUM AMA TEDAVİ İÇİN NET BİŞEY SÖYLENMİYOR BU HASTALIK TEDAVİ EDİLİYORMU ? TEDAVİ OLAN VARMI ? bunu merak ediyorum ve yarıca GÜVENEBİLECEĞİMİZ MEMNUN OLDUĞUNUZ DOKTOR VARMI ÖZEL YADA DEVLET.. HEP BİRLİKTE DESTEK OLARAK BİRBİRİMİZE BU HASTALIGI YENELİM..




ZAMAN AYIRIP OKUDUGUNUZ İÇİN TEŞEKKÜRLER SİZE İSTERSENİZ BU DURUMUN NASIL BAŞLADIGINI NELER YAŞADIGINIZI VE NASIL TEDAVİ UYGULANDIĞINI FAYDA GÖRÜP GÖRMEDİĞİNİZİ PAYLAŞABİLİRSİNİZ TEŞEKKÜRLER

anduril
19-12-2011, 08:33 PM
eğer ankarada yaşıyorsan madalyon psikiyatri merkezine gitmeyi deneyebilirsin iyi olduğu söyleniyor yada üniversite hastanelerini dene belki faydası dokunur

nevermindd
19-12-2011, 08:44 PM
eğer ankarada yaşıyorsan madalyon psikiyatri merkezine gitmeyi deneyebilirsin iyi olduğu söyleniyor yada üniversite hastanelerini dene belki faydası dokunur

Hayır istanbulda yaşıyorum. Ofelyayı tvde görüp gitmiştim.. Büyük umut ve hevesle.. 3 ay gittim geldim ankara - istanbul arası.

anduril
19-12-2011, 09:06 PM
istanbulu hiç bilmiyorum valla

nevermindd
19-12-2011, 09:26 PM
istanbulu hiç bilmiyorum valla
Sağlık olsun..

kaygısızbirhayat
17-01-2012, 02:25 AM
şimdi... kardeşim anksiyete bozukluğu nedir? bir şeyden düşünsel olarak kaygı duyup vücudun fizyolojik tepki vermesidir.bunun çözümü nedir?önce senin hastalık boyutuna bakmak gerekiyor.bu rahatsızlığı çok iyi tanıyor biliyor ve analizini iyi yaparak şunu diyorum :eğer bu hastalık sende panik boyutundaysa anlık fizyolojik etki yapar.eğer gün içinde belli saatlerde bu düşünce geliyorda sende de depresyon yapmışsa(halsizlik isteksizlik zevk alamama iş yapamama) bu da hastalığın ikinci farklı boyutudur.önce ilaç kullanacaksın ama hangi ilaç ?eger savaşacaksan önce alt yapını lojistiğini vs... hazırlığını yapacaksın.bu neyle mümkündür ilaç kullanmakla tabiki.demek istediğim şudur hastalığın düşünce hastalığıdır.fakat depresyonun fizyolojik rahatsızlıkların senin sağlıklı düşünmene ve buna odaklanmana en büyük engellerdir.işte önce bunu durduracağız bu neyle mümkündür?beynin hormonlarının muntazam sağlanması yani eksiksiz sağlanmasıdır ki beyin yani düşüncen normal düşünmeye başlayarak bu hastalıkla mücadeleye hazır hale gelsin .örnek paxil diyorsun bu ilaç tek boyutlu ilaçtır.tek boyutlu ilaçtaki kastım beynin bir hormonunu salgılamasına yardımcı olur örneğin melatonin salgılatır fakat seratonin salgılatmaz.bunu paxil için söylemiyorum sadece bazı ilaçların tek boyutlu bazılarının ise çok boyutlu olduğunu görürüz. buda senin gideceğin psikoloğun vereceği ilaca senin kendini rahat hissedeceğin ilaca bağlıdır.ama depresyonu ortadan kaldıran fizyolojik olarak ortadan kaldıran ilaçlar vardır bu kesindir.doktorundan çok boyutlu ilaç iste beyni muntazam hale getiren süreklilik arzeden ilaç iste.ilacın süresine gelince ilk 1-3 gün çok çekersin tuhaf olursun bu ilaçta iyi gelmedi dersin hemen değiştirmek veya kullanmak istemessin halbuki 15-30 gün min. ve mak. da etkisini görürsün.ilaç nasıl etki edecek :önce kendine geleceksin hayatın tadına varacaksın mutlu olacak tat alacaksın heves istek enerji dolacaksın.bunlar hayal değildir. depresyon psikolojik hastalıklar kesinlikle çözümsüz hastalıklar değildir sadece düşüncen umutsuzlaşır.gerçekte psikolojinin bozulması nedir sorusunun cevabı şudur:hayatla ilgili yaşanan olumsuzluklardan dolayı beynin normal işlevini sağlıklı düşünme işlevini kaybetmesidir yada yavaşlatmasıdır.evet konumuza dönersek önce ilaç...kendimizi iyi hissetmeye başladığımız andan itibaren bu hastalıkla savaşmaya başlayacağız. şimdi ilaç kullanmadan bu hastalıkla uğraşman beyhudedir.yani düşünsel olarak bu hastalığını düşünme diyeceğim fakat diyemiyorum zaten düşünmesen bu hastalık geçecekti.kısacası önce ilaç işini halledeceğiz kendimizi fizyolojik olarak rahat hissettik mi asıl önemli olan çözüm noktası olan konuya geleceğiz.DÜŞÜNCE NOKTASI... eger bu yazımı beğenirsen aklına yatarsa bir sonraki yazımda anksiyetenin asıl çözümünün düşünce de olduğunu bununda telkinle mümkün olacağını anlatacağım

zivrisinek
17-01-2012, 12:04 PM
Anksiyete bozukluğu psikolojik bir rahatsızlıktır ancak fiziksel bir dışa vurum olarak ortaya çıkabilir. İlaçlar duyguları bastırabilir veya fiziksel dışa vurumu engelleyebilir. Benim fikrimce öncelikli olarak bunun psikolojik boyutu derinlemesine incelenmeli, yani terapinin çok faydalı olacağını düşünüyorum. Kısa ve öz bir şekilde olayı tanımlamak lazım..

Belki geçmişte yaşanmış olayların etkisiyle belki duyumlarla belkide sebepsiz yere ama netice itibariyle herhangi bir işe koyulmadan önce duyulan bir kaygı bozukluğudur anksiyete bozukluğu. İnsanın doğasında varolan kaygıyı tamamen silmek muhakkakki mümkün değildir ancak kaygı yersiz ve oransız olursa bireyde bu duygu ve hissi çıkaran her ne varsa bunun incelenmesi gerekir diye düşünüyorum

zivrisinek
17-01-2012, 01:59 PM
benim anlamadığım şey, anksiyete ilaçlarına bakıyorum hepsi anti depresan. ama bana anti depresanlar iyi gelmedi, duygu dengesizliğim olduğu için, daha dengesiz yapıyor. e peki ne yapacacağım ben? en iyi gelen ilaç xanax, ama ona da bağımlılık yapıyor deniyor sürekli alamıyorum. geriye ilaç kalmadı ki :(

Üstteki yorumumda ilaç yerine terapi önerisinde bulunmuştum sanırım gözünüzden kaçtı

zivrisinek
17-01-2012, 02:04 PM
Ankara'da uzman önerebilirim istersen

zivrisinek
17-01-2012, 02:11 PM
Anksiyete bozukluğu zor bir durum hak veriyorum ancak ilaçta tedavi amaçlı olmuyor işte, bir nebze kendini kandırmak gibi birşey. Hipnoz denedinmi hiç?

zivrisinek
17-01-2012, 05:28 PM
İstanbul'da iyi bir adres bulmaya çalışırım senin için

Kimene
24-01-2012, 03:22 PM
Anksiyete bozukluğu ve panik atak tedavisinin %100 tedavisini buldum! Bana keremsamet@gmail.com adresimden ulaşabilirsiniz. Ben doktor değilim. Sadece tedavi yöntemini ve doktoru size paylaşabilirim. Dileyen arkadaşlar bana ulaşabilir. Hastalık ciddi bir konudur. Ve şakaya gelmez. Üstelik tedavi yöntemi %100 ücretsiz! Bu yazıyı okuyorsanız hayata yeniden başlamak üzeresiniz demektir. Sağlıklı günler dilerim..

Evet hastalik ciddi bir konudur, bu yuzden sizi de ciddiyete davet ediyorum...

zivrisinek
24-01-2012, 06:03 PM
Anksiyete bozukluğu ve panik atak tedavisinin %100 tedavisini buldum! Bana keremsamet@gmail.com adresimden ulaşabilirsiniz. Ben doktor değilim. Sadece tedavi yöntemini ve doktoru size paylaşabilirim. Dileyen arkadaşlar bana ulaşabilir. Hastalık ciddi bir konudur. Ve şakaya gelmez. Üstelik tedavi yöntemi %100 ücretsiz! Bu yazıyı okuyorsanız hayata yeniden başlamak üzeresiniz demektir. Sağlıklı günler dilerim..

Acaba bir dolandırıcımı bu şahsiyet. %100 ücretsiz ve %100 çözüm! Yok yok ben bunu aramayım bile, aman aman başıma bişey gelebilir

Kimene
25-01-2012, 04:46 PM
[QUOTE=keremsamet;106477]Ciddiyetsizlik yapacak bir mesaj yazmadım. Panik atak ve anksiyete konusunu sizler tek başlık altında konuşuyorsunuz. Oysa yaptığınız en büyük yanlış bu. Benim amacım benim gibi çaresizce bu hastalıktan kurtulmak isteyen kişilere ulaşmak! Sizin gibi önyargılı olan insanlara zaten değil bilgiyi, kılımı bile vermem![/QUOT
Kendinle celi$tiginin farkindamisin sen? Panik atagin cozumunu bulmusun, ama kendine faydan yok:)
Caresizce ugrasiyormusun hala:D
Gel soyle yapalim; sen derdini anlatan bir baslik ac, bizler de sana yardimci olmaya calisalim..
Reklam olayinada girmezsen seviniriz..Msn, site reklamlari filan yasak forum kurallarina gore..

Kimene
25-01-2012, 04:56 PM
[QUOTE=Kimene;106480]

Sen ve senin gibiler böyle gelmiş böyle gidersiniz. Neyse bu şekilde yaşamak hoşunuza gidiyorsa titremeye devam edin.
Amacım reklam değil mallık yapmanın alemi yok e-mailin neresi reklam!!! Asıl çelişki saçma sapan yorum yapanlar!

Sen yavas git bakim biraz...Oyle "MALLIK" yapma gibi tabirler kullanma..Aksi takdir de ben de kabalasa bilirim...

Kimene
25-01-2012, 05:05 PM
[QUOTE=Kimene;106483]

cehaletin sana en büyük cezadır! titrek yaşamına devam et!

"Zihin fukara olunca, fikir ukala olur" bakin bu sozu cok severim ve size itaf ediyorum:)
Nede olsa fikir uretmede cok comersiniz:)

Kimene
25-01-2012, 05:11 PM
[QUOTE=Kimene;106485]

Anlamakta kıtlığın mı var? Konu kapandı :) Nerene ithaf edersen et, umrumda değil. Bir e-mail adresini reklam olarak değerlendiren zihniyete cevap verilmez! :) Panik atak dolu hayat dilerim sana ve senin gibilere.

Ciki$i biliyorsun sanirim, e$lik etmeye gerek yok..
Selametlee, kendine iyi bakk, akil sagligi onemlidir ihmall etme..Yardima ihtiyacin oldugunda buyur gelll:D

nevermindd
09-03-2012, 09:14 PM
Arkadaşım öncelikle yazını okudum ve beğendim. Güzel açıklama yapmışsın içim bir nevzede olsa rahatladı.. Hem dertleşiyoruz hemde çzöüm arıyoruz bu güzel bişey.. Yaşadıgım problem artık 1 seneyi geçti ilaç hala kullanıyorum ama bir hayda göremedim sanırım ilaçlara direnç gösteriyor vucudum yada beynim.. Çok fazla bilgi sahibi degilim sadece yaşadıklarım neler onu çok iyi biliyorum. Sürekli nefes alama zorlugu bogazda yumru hissi yutkunamama dışarı çıkınca korku sürekli bişey olacakmış hissi ..Bunu gözümü açtıgım an itibariyle yaşamaya başlıyorum hayat zorlaştı çünkü götüremiyorum. ama çözüm olarak zerre kadar ilerlemiş degilim. İlaca karşı degilim sağlıgım için herşeyi yapabilirim. İaç kullanmam diyenlerden degilim. Psikoterapide aynı şekilde. Sadece şu var doktorlar ilaç veriyorlar deneme yanılma yöntemini kullanıyor bunu kullan 3 hafta sonra gel gidiyorum ilaç degiştirelim yada doz arttıralım tamam olur hepsine tamam ama zerre rahatlamışlık yok..Gülüceksiniz ama artık ya intaharmı etsem yada ötenazi filanmı yaptırsam düşünür oldum.Güçsüzleştim.. Depresyondayımda onuda biliyorum çünkü sosyal hayatım bitti.. Sevdigim şeylerden bile vaaz geçtim sigara bira kola çikolata... evet en sevdigim şeylerdi.. bıraktımm.. deneme yanılma yöntemiyle 40 kg aldım.. Yani net bilgi yok ömür boyu sürücek diyen var tedavisi yok diyen var.. Her kafadan bi ses. Ama Çözüm yok..

ayşe1
06-03-2013, 07:39 PM
bu siteye yen, üye oldum .bu ankisitiye bende var bir türlü yenemiyorum yazınızı okudum lütfen devamını nasıl bulacağımı anlatırsanı zdevamıda okur faydalanabilirm saygılar ayşe gündüz